2011. május 17., kedd

Rántott bodzavirág

... a hétvégi szülőlátogatás eredményeként egy hatalmas csokor, frissen illatozó bodzavirággal tértem haza. A lakás egy szempillantás alatt megtelt az édeskés illattal ezáltal munkára serkentve szürkeállományomat  :))) A tea adott volt, de ennél azért nagyobb kihívásra vágytam. Piros barátnőm azonban nem hagyta túl sokáig szenvedni a sejteket :))) mert amint hazaértem a skype már pislogott és jött is a rántott bodzavirág ötletével... :))))  Kereken egy napig bírtam ellenállni a kísértésnek majd tegnap este nekiláttam a munkának és elkészítettem. Igazán nem volt nagy ördöngősség. Egy kis palacsintatészta, olaj, bodzavirág. A fotózáshoz még annyi türelmem sem volt mint általában, mert szerettem volna minél előbb megkóstolni a végeredményt. Ennek függvényében a kép (szokás szerint :) nem egy műalkotás, de azért remélhetőleg átadja a "feelinget" és többen is kipróbálják majd. Ha akad a környéken - akácvirággal is kísérletezhetünk.   

Hozzávalók: 
  • sűrű palacsintatészta
  • bodzavirág
  • olaj a sütéshez
  • fahéjas porcukor
*helyesbítés 
    Szokásos módon készítsünk sűrű palacsintésztát és a megmosott bodzavirágot mártsuk meg benne., forró olajban pár perc alatt ropogósra sütjük. Ha van otthon elég olaj (ami nekem nem volt :))) az a szárával együtt mártsa a virágot a palacsintatésztába és úgy süsse meg, de a szára akár le is vágható sütés közben. Tálaláskor szórjuk meg fahéjas porcukorral. A vendégek imádni fogják! :)))

    2 megjegyzés:

    1. Ezt én is ki akarom prúbálni, de nálunk még csak bimbós a bodza.

      VálaszTörlés
    2. Csak ajánlani tudom! Nekem nagyon bejött! Kíváncsi vagyok milyen lehet akáccal... Állítólag az is nagyon fini.

      VálaszTörlés