2012. április 30., hétfő

Vegán brownies

... a különféle vegán, vegetáriánus dolgok kicsit távol állnak tőlem, ennek ellenére most mégis jöjjön egy vegán brownies recept amit Nóri blogján találtam. Hmmm, mit mondjak?! Nem is olyan rossz! Sőt, lekvárral kimondottan finom! :))) Aki szeretne valami édeset, gyorsan elkészíthetőt amibe még tojás sem kell, hajrá! Egy próbát megér! Az ízével még barátkozom, a gondolattal is, hogy vajon fölkerüljön-e a kedvencek listájára. Az viszont már most elmondható - nem bántam meg, hogy elkészítettem!

    Hozzávalók:
  • 1 csésze teljes kiőrlésű liszt
  • 1/2 csésze nádcukor
  • 1/3 csésze karobport
  • 1/3 csésze olaj
  • 3/4 teáskanál szódabikarbóna
  • 1 1/3 csésze víz
Az elkészítése a hozzávalókhoz hasonlóan nagyon egyszerű. Az alapanyagokat összekeverjük és  sütőpapírral bélelt tortaformában 200 fokos sütőben 30 perc alatt készre sütjük. Ezúttal is hű maradtam önmagamhoz :))) és picit alakítottam a recepten. A tésztájába szórtam pár szem aszalt áfonyt. Bevallom kár volt érte, mert az ízén nem érződik, hogy lenne benne :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése