2011. február 20., vasárnap

Csokis narancsos muffin

... ennyi maradt a tegnap este sütött muffinból :)))
Ez már egy eredetileg is tovább költött recept akart lenni, amihez aztán én is hozzá tettem a magamét :))) Az alap recept szerint vaj, csokoládé, porcukor és rétesliszt dukál bele. A barátnőmtől kapott recept már tönkölylisztettel és barna cukorral készült. Ezt én még megtetőztem  fél narancs kifacsart levével és kevés reszelt narancshéjjal... az eredmény pedig  hmmm valami fennnnnségesssség!!!
Tessék kipróbálni! 

Hozzávalók: 
  • 10 dkg vaj
  • 10 dkg csokoládé
  • 4 ek barna cukor
  • 4 ek tönkölyliszt (a narancslé miatt picivel több lisztet tettem bele)
  • 2 egész tojás
  • 1/2 cs.sütőpor
  • 1/2 narancs kifacsart leve
  • narancs reszelt héja
Elkészítés:

A vajat a csokival és a cukorral gőz felett felolvasztjuk. Miután kihűlt hozzákeverjük a  két tojást, a lisztet, a sütőport, kevés narancshéjat és fél narancs kifacsart levét. Előmelegített sütőben (180 fokon) kb. 15 perc alatt készre sütjük.Nem szabad túlsütni, mert hamar kiszárad!

1 megjegyzés: