2010. március 3., szerda

Forró kakaó

Lehet most sokan a fejükhöz kapnak és mosolyognak, hogy én még egy egyszerű kakaós italnak is ekkora feneket kerítek. Erről szó sincs, de szerintem mindennek megvan a maga technikája, így egy finom, forró kakaónak is megvannak a maga fortélyai. :)
Évekkel ezelőtt az akkor körülbelül 70 éves nagynénémet én világosítottam fel arról, hogy ha a kakaóport először jól kikeverjük pár kanál hideg tejjel és cukorral és csak utána öntjük rá a forralt tejet, akkor az nem lesz csomós és nem kell átszűrni :))))



Az én bevállt receptem:
2 dcl tej
1 - 1,5 tk cukrozatlan kakaópor (kakaóportól függően... a hollandból elég kevesebb is)
1 tk barna cukor
tejszínhab a tetejére

... a hideg tejszínhabon át szürcsölni a forró kakaót... hmmmm valami mesés!... folytassam? ... akkor ehhez még képzeljétek hozzá Limara express croissant-át....  nos a képek magukért beszélnek...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése