2011. december 9., péntek

Címke eltávolítás

... nyári befőzések alkalmával, karácsonyi ajándékok csomagolásánál nagy kincs a formás befőttes- likőrös- boros üveg. Az egész éves gyűjtőmunka ilyenkor hozza meg igazán csak a nyümölcsét. A "gyümölcsöt" azonban nagyon meg tudja keseríteni az öreg címke és a makacs ragasztó.
Legújabb felfedezésem - az indukciós főzőlap tisztítására használt folyékony tisztítószer. Mindenféle erőlködés nélkül, gyönyörűen eltávolítja a címkeragasztót az üvegek faláról. Tessék kipróbálni!

4 megjegyzés:

  1. Mi a neve ennek a tisztítószernek pontosan?

    VálaszTörlés
  2. Szia archee, sajnos nem emlékszem a nevére. :( Egy ideje kifogytam belőle és azóta nem vettem új flakonnal. Mostanában bio cuccokkal tisztítom a főzőlapot.
    Legközelebb ha az üzlet felé járok ahol vettem megnézem neked. Viszont szerintem bármelyik megteszi.. nem volt semmilyen extra márka..

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo tipp volt koszi:-) . 30 darabos etkeszlet igen nagy kihivas lett volna enelkul az otlet nelkul. Nekem Rossmanos tisztito spray volt itthon es kb 5-7 perc alatt oldja le a cimkeket.

    VálaszTörlés
  4. De jó! Köszi a visszajelzést! Nekem is az volt az érzésem, hogy bármelyik indukciós főzőlaphoz való tisztító megteszi.

    VálaszTörlés