2011. december 12., hétfő

Ma van a szülinapom pom pom....


... ez a blogos, szülinapos dolog eddig valahogy elkerülte a figyelmemet. Most viszont valamiért beugrott, hogy pár éve ilyentájt kezdtem el az én "kiselefántos" történetem. Rögtön vissza is néztem hányadikán volt az az ominózus első posztolás. Mit gondoltok?! Igen, ma van a napja, december 12. Három éve! Ez már valami, nem?! Voltak ugyan kisebb-nagyobb buktatók, de úgy hiszem ennyi idő elégséges ahhoz, hogy jelezze az ember kitartását egy adott dolog iránt. :))))
Én nagyon élveztem ezt a három évet! Remélem még jópár három év van előttem, rengeteg recepttel és ötlettel. Kedves olvasóim, ha érdekel bennetek a folytatás, akkor kövessétek továbbra is nyomon az oldalt és utazzatok velem a "Kiselefánt" hátán az ízek birodalmában! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése