2011. december 7., szerda

Avokádókrém avagy Guacamole

... az avokádót valaki vagy szereti, vagy nem. Én inkább nem szerettem, mint szerettem egészen addig míg rá nem bukkantam a guacamole receptjére. Azóta nagyonis megbarátkoztam a kis, zöld szörnyecskével. :)))

Hozzávalók:
  • 1 érett avokádó
  • fél paradicsom (apróra vágva, kimagozva)
  • negyed lilahagyma (apróra metélve)
  • 1 fej fokhagyma
  • chilipaprika (ízlés szerint)
  • 1 ek limet v. citromlé
  • 1 ek friss koriander (apróra metélve, elhagyható v. petrezselyemmel helyettesíthető )
Az avokádó elég hamar megbarnul, ezért mielőtt megpucolnám össze szoktam készíteni a többi hozzávalót egy tálba amivel aztán majd összepépesítem. Azaz: az apróra metélt lilahagymát, fokhagymát, citromlevet, koriandert és chilipaprikát. Ezután jöhet az avokádó, mixer, só ízlés szerint. A legvégén kanállal hozzákeverem az apróra metélt paradicsomot. Fogyasztás előtt tegyük fél napra a hűtőbe, hogy az ízek összeérjenek.
Tipp: Pirítóssal az igazi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése